Splošni pogoji spletne trgovine MANUFAKTURA D.D., ki je dostopna na https://www.manufaktura.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«)  so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (oz) ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, obveznosti in pravice uporabnikov spletne trgovine, ter urejajo odnos med ponudnikom spletne trgovine in uporabnikom.

Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Oddaja naročila ni možna, če se potrošnik pred oddajo naročila izrecno ne odkljuka, da je seznanjen z obstojem (lahko pa tudi z vsebino ) teh pogojev. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

S spletno trgovino upravlja MANUFAKTURA D.D., Sedejeva ulica 6, 5000 Nova Gorica, matična številka 5025168, davčna številka SI52304680, kateri je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: »prodajalec« oz. »ponudnik«).

Spletna trgovina je odprta vsak dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali dostop do spletne trgovine včasih ni mogoč. Zato si prodajalec pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitev zaradi izpada omrežja, električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Prodajalec ima pravico enostransko spremeniti splošne pogoje, če je potrebno, da prilagodi spremembe v pravnem ali tehničnem okviru. Spremenjeni pogoji bodo objavljeni na istem mestu kot predmetni pogoji poslovanja. Za kupca so veljavni tisti pogoji, ki so veljavni v času, ko uporabljate to spletno mesto in v času, ko oddate naročilo. V kolikor bi se zgodilo, da bi se splošni pogoji spremenili v trenutku oddajanja naročila, vam bo prodajalec omogočil, da boste od naročila odstopili, v kolikor vam spremenjeni pogoji ne bodo ustrezali. 

I. Uporabnik

Storitve spletne trgovine lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik ali kot gost in izpolni potrebne podatke za plačilo in dostavo. Uporabnik ob registraciji v sistem pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Registracija je mogoča zgolj ob predhodni potrditvi teh Splošnih pogojev poslovanja. Uporabniško ime in geslo se uporabljata za identifikacijo uporabnika. Z registracijo obiskovalec spletne trgovine postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Za potrebe registracije in poslovanja v spletni trgovini ponudnik obdeluje naslednje podatke: ime in priimek (podatek je obvezen),  telefonska številka (podatek je obvezen),  naslov in kraj bivanja (podatek je obvezen),  naslov elektronske pošte (podatek je obvezen),  geslo v skriti obliki (podatek je obvezen) in ostale podatke, ki so navedene na obrazcu.

​​​Prodajalec bo zgoraj navedene osebne podatke obdeloval v skladu s Politiko zasebnosti. Podlaga za obdelavo je izpolnitev pogodbenih zavez prodajalca. Brez vnosa obveznih podatkov registracija uporabnika in posledično uporaba spletne trgovine nista mogoči.

Uporabnik z vpisom svojega elektronskega naslova in s klikom na polje »Prijava« soglaša, da ponudnik obdeluje podatke o uporabnikovem elektronskem naslovu (kar vključuje tudi zbiranje in hrambo podatkov) do pisnega ali elektronskega preklica/odjave.

Ponudnik spletne trgovine se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljal v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (»GDPR«) in določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).

II. Zagotovitev informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden bo uporabnika zavezovala pogodba (pogodba postane zavezujoča, ko kupec prejme potrditev prejema naročila od prodajalca), zagotovil naslednje informacije: podatke o ponudniku/prodajalcu,  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-pošta, telefon), bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti teh podatkov,  dostopnost artiklov,  pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),  cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti teh podatkov,  način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti teh podatkov, časovno veljavnost ponudbe,  rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih in postopku za odstop ter stroških odstopa (opis pravice do odstopa, kdaj potrošnik nima pravice do odstopa), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

III. Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja spletne trgovine se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto. Prodajalec si prizadeva jasno in temeljito predstaviti osnovne značilnosti izdelkov, ki so navedene na embalaži ali drugem nosilcu. V kolikor prodajalec tega ne bo mogle zagotoviti, bo blago odstranil iz prodaje, pri tem pa ne prevzema nobenih odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kupcu ali tretji osebi. Za predstavitev izdelkov si prodajalec prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, a s tem ne vpliva na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka. Akcije in prodajna ponudba so namenjene končnemu potrošniku in veljajo za običajne količine nakupa iz zalog ponudnika.

Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, prodajalec lahko zavrne naročilo oziroma spremeni količino naročila ter o tem predhodno obvesti kupca in mu omogoči odstop od nakupa pod spremenjenimi pogoji oz. mu po dogovoru s kupcem ponudi najboljšo možnost rešitve nastale situacije. 

IV. Naročilo/sklenitev pogodbe

Naročila so oddana preko spletne trgovine. Izdelki v spletni trgovini so označeni tako, da prodajalec dobi informacije o izdelku, kot so velikost, barva, cena in materiali, iz katerih so izdelani. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem uporabniškem profilu, v kolikor ge je kupec ustvaril pred nakupom, prodajalec pa mu predlaga, da si sklenjeno pogodbo (to je oddano in potrjeno naročilo, ki ju prejme na svoj e-naslov) tudi natisne za svojo evidenco.

Postopek nakupa; Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski potši, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. na tem koraku ima kupce v roku ene ure možnosti preklicati oz. popraviti naročilo. Kupcu se na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

V. Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:  s plačilno ali kreditno kartico Maestro, Mastercard, Diners in Visa;  po povzetju (dostavni službi) se plača z gotovino oz. na načine, ki jih njihov sistem omogoča;  na prevzemnem mestu je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico Maestro, Mastercard, Diners in Visa ter z ostalimi karticami, ki jih je možno uporabiti na prevzemnem mestu; pri osebnem prevzemu je možno le predhodno plačilo.  V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami po povzetju mora biti plačnik ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. Pri plačilu po predračunu se ob oddaji naročila ustvari predračun na katerem je zapisna številka transakcijskega računa ter sklican številka. Po plačilu predračuna se izbrano blago odpošlje kupcu. 

VI. Izdaja računa

Prodajalec skupaj z blagom kupcu pošlje tudi specificiran račun, iz katerega so razvidni vrsta (lastnosti) in količina kupljenega blaga. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu, prejme kupec natisnjen račun za kupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3-eh dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

VII. Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, razen, če je to pri posamezni akciji posebej navedeno. 

Akcije/popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti, kadar so ti na voljo.

Kuponi s popustom / promocijske kode

Kot način posebne promocije lahko kupci določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih, ipd.).

Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Pravila uporabe bodo vedno jasno določena. Vnos kode je omogočen na nivoju posameznega izdelka, in sicer v drugem koraku spletnega naročila, tj. način plačila.

VIII. Dostava

Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v dveh, najkasneje pa v osmih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja. V primeru osebnega prevzema bo prodajalec kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem. V kolikor kupec blaga ne prevzame v roku 7 dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno, se šteje, da je kupec preklical naročilo.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti preko elektronske pošte na naslov #EM#73716e6670456b66667c6c6a67797b7d713f617a#EM#. V primeru odpovedi naročila in sicer v primeru, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi.

Dostava naročenega blaga, kupljenega v spletni trgovini, je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa nižjega od 70 evrov. Strošek dostave ob nakupu do 70 evrov je tako preko Pošte Slovenije 4,90 evra. Ta se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Pri nakupu nad 70 evrov so stroški pošiljanja brezplačni.

V primeru, da vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam Pošta Slovenije v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, in načinu, kako ga prevzamete. Če plačate po povzetju, vam izbrana dostavna služba za plačilo s kartico praviloma ne zaračuna provizije. Morebitno provizijo dostavni službi pri plačilu s kartico plača kupec, ne glede na višino nakupa.

V primeru, da kupca ki je blago plačal vnaprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu PTT ponuja alternativo:

- dostavo v vaš najbližji PS Paketomat (delujejo 24/7, plačilo s plačilnimi karticami brez provizij in skritih stroškov),

- dostavo v PaketnoTrgovino (Petrol, MOL, Paketnik Direct4me...),

- dostavo na sekundarni naslov (npr. v službo ali drugam).

Prevzemno mesto ponudnika je pri blagajni, v pritličju poslovalnice Manufaktura Modni dom Nova Gorica, Kidričeva ulica 18, 5000 Nova Gorica.

IX. Odstop od pogodbe oz. vračilo (zamenjave) blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14-ih dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa. Za več informacij si oglejte zavihek  “Odstop od pogodbe”. Določila oz. pogoji glede odstopa od pogodbe pri spletnem nakupu se smiselno uporabljajo tudi v primeru vračila blaga zaradi želje po zamenjavi blaga.

X. Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem po prevzemu obvestiti prodajalca na elektronski naslov #EM#73716e6670456b66667c6c6a67797b7d713f617a#EM# in priložiti izpolnjen obrazec o odstopu pogodbe (vračilo blaga). Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času pošlje manjkajoči izdelek ali vrne kupnino.  Za več informacij si oglejte vsebino “Vračilo blaga”.  Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Produkti so skladni s prodajno pogodbo zlasti, a ne izključno, kadar;

1. ustrezajo opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, ko je zahtevano v prodajni pogodbi, 

2. so primerni za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka pa morajo kupljeni produkti tudi;

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste,

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključeno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakšne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da;

- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

- je bila javna izjava od sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup pblaga.

Ponudnik se lahko razbremeni odgovornosti za neskladnost blaga skladno z določili zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.

Ponudnik potrošniku odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da;

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo);

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali

3. odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

ter uveljavlja vse druge pravice, ki mu gredo skladno z vsakokrat veljavnim zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov. Ponudnik skladno z istim zakonom vzpostavi skladnost blaga oz. uveljavlja svoje pravice. 

Kupec mora o napaki v predpisanih rokih (priporočljivo pa takoj, ko napako opazi)  obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova #EM#73716e6670456b66667c6c6a67797b7d713f617a#EM# in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Prodajalec bo v najkrajšem možnem času vzpostavil skladnost blaga. če je obstoj neskladnosti sporen, prodajalec o tev pisno obvesti potrošnika v 8-ih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov (v času veljavnosti teh pogojev je to ZVPot-1) in Obligacijski zakonik (OZ).  Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo zlasti v naslednjih primerih;

- če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja oz. vzdrževanja uporabnika,

- če ni priloženega računa,

- če je uporabnik artikel kljub sporočeni domnevni napaki neomejeno uporabljal do vračila artikla,

- v drugih primerih, ko graja izdelka zaradi domnevne ne-skladnosti ni pravočasna, pravilna in/ali utemeljena.

XI. Obdelava vaših osebnih podatkov

Več informacij o obdelavi vaših osebnih podatkov boste našli v Pogojih zasebnosti.

XII. Ukinitev uporabniškega računa

V primeru, da uporabnik želi izbrisati uporabniški račun, mora e-sporočilo vsebovati naslednje podatke; ime in priimek uporabnika, naslov in elektronski naslov s katerim se je uporabnik registriral; sporočilo mora biti poslano iz elektronskega naslova, s katerim je uporabnik registriran član in vsebovati zahtevo za izbris. 

XIII. Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa, MasterCard, Diners in Visa).

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

XIV. Intelektualna lastnina

Vse pravice so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na spletni strani https://www.manufaktura.si oz. spletni trgovini, ki je dostopna preko te spletne strani, so zavarovani z avtorsko in njej sorodnimi pravicami in drugimi pravicami intelektualne lastnine. Teh vsebin ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so varovane z avtorskimi pravicami tretje strani. Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Prodajalec zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

XV. Pritožbe in spori

Spletna trgovina MANUFAKTURA D.D. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 064 155 588 li po e-pošti na #EM#73716e6670456b66667c6c6a67797b7d713f617a#EM#.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova #EM#73716e6670456b66667c6c6a67797b7d713f617a#EM#. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Spletna trgovina MANUFAKTURA D.D. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanja potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju  potrošnikih sporov. 

OSNOVNI PODATKI O PODJETJU

Uradno ime podjetja: MANUFAKTURA  Trgovsko podjetje d.d.

Skrajšano ime podjetja: Manufaktura d.d.

Sedejeva ulica 6

5000 Nova Gorica

Matična številka: 5025168

ID za DDV: SI52304680

Srg vpisa subjekta:  10006500

Datum vpisa subjekta v sodni register: 28.12.1989

Št. računa Nova KBM: IBAN SI56 0475 0000 0476 709.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Varovanje vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno in želimo, da se ob obisku naše spletne strani počutite varno. Splošni pogoji obdelave osebnih podatkov pojasnjujejo vrsto in način obdelave vaših podatkov, ter pojasnjujejo vaše pravice in naše odgovornosti kot upravljavca in obdelovalca podatkov. Uporabljamo najsodobnejše tehnične in organizacijske ukrepe za zagotavljanje visoke ravni varstva vaših osebnih podatkov in za zaščito vaših podatkov pred nepooblaščenim dostopom.